+34 932 12 33 54
Plataforma Educamos

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Per veure la nostra Política de Cookies feu clic a Més info

Acceptar

Quatre dies a la Toscana

La Toscana és una regió situada al centre-nord d’Itàlia i era el destí del viatge dels alumnes de Batxillerat.

Tots els alumnes hem marxat quatre dies a aquesta meravellosa regió coneguda tant pel seu paisatge com per la història i l’art que s’amaga entre els seus carrers. Al llarg del viatge hem visitat tres ciutats: Pisa, Siena i Florència.

Vam marxar amb avió el diumenge 8 de març, i en una hora i mitja vam poder trepitjar Itàlia, concretament Pisa. Allà vam poder escoltar una breu explicació sobre els monuments emblemàtics de la ciutat i també vam aprofitar per prendre algunes fotografies. L’endemà vam visitar Siena, on vam passar el dia. I els dos dies següents ens vam quedar a la capital de la regió: Florència.

Durant tot el viatge es van alternar visites culturals i temps lliure. Cada dia dinàvem per la ciutat, així que vam poder envoltar-nos totalment de l’ambient italià. Per la nit, sopàvem tots junts en un restaurant. Excepte la primera nit, les dues següents no vam descansar gaire, ja que vam anar a fer visites nocturnes a la ciutat.

Desafortunadament, el viatge va passar massa ràpid i sense adonar-nos ja era dimecres i ens trobàvem a l’avió de tornada a Barcelona. Fins i tot sembla que el viatge hagi estat part d’un somni, ja que el dijous següent ja ens trobàvem a les aules de nou.

Aquest viatge ha sigut una experiència inoblidable, on a més de diversió i bons moments amb els amics, hem pogut conèixer una mica més aquesta regió que té tanta historia amagada.